Po tym jak do rodziny New Balance dołączyli Jack Harlow oraz ostatnio Zach Lavine, teraz do wspomnianej dwójki ambasadorów wchodzi Aminé.
Nominowany do nagrody Grammy raper, piosenkarz i autor tekstów pojawi się w kluczowych kampaniach marketingowych.
„Jestem podekscytowany współpracą z New Balance i nie mogę się doczekać, aż wszyscy zobaczą, nad czym pracujemy. Dla każdego, kto zna mnie i mój styl, ta współpraca wydaje się bardziej niż naturalna” – mówi Aminé.
„Bardzo się cieszę, że mogę współpracować z ludźmi, którzy to rozumieją”.
Na start artysta prezentuje pomarańczową wersję „Refined Future” New Balance 2002R, jednej z trzech wersji kolorystycznych, które mają się wkrótce ukazać.
„New Balance z radością ogłasza Aminé jako najnowszego ambasadora marki” – mówi Chris Davis, dyrektor ds. marketingu New Balance.
„Jako niezwykle utalentowany muzyk, raper, piosenkarz i autor piosenek, cieszymy się, że jego kunszt nabiera nowego kształtu jako ambasador marki. W New Balance głęboko cenimy indywidualność i jesteśmy dumni z inspirowania następnej generacji twórców”.
Artysta jest najbardziej znany z sukcesu swojego singla „Caroline” z certyfikatem 6 krotnej platyny. Jego unikalny osobisty styl i twórcza wizja rysuje naturalną paralelę do New Balance. Niezwykle udana kariera muzyczna i autentyczne opowiadanie historii wzmacniają go jako prawdziwego ambasadora marki.