Streetwearowa marka Anti Social Social Club (czy jak wolą inni ASSC) została sprzedana! Nabywcą jest Marquee Brands, która jest spółką holdingową założoną w 2014 roku.
Wspomniana wyżej spółka jest właścicielem kilku marek z branży modowej, kucharskiej i lifestyle’owej. Wystarczy tu wspomnieć o brandach jak Ben Sherman, a także firmach kucharza Emerila Lagasse czy telewizyjnej persony jaką jest Martha Stewart.
Streetwearowy brand Anti Social Social Club założony w 2015 roku przez Neeka Lurka przeszedł drogę od jednej z topowych, choć może pasowałoby tu słowa – marki bardziej popularnej niż szanowanej, do sytuacji, w której kupują ją ktoś taki jak Marquee Brands. Zabawne jak można w jednym roku być na szczycie, a w kolejnych całkiem gdzie indziej.
Jak donosi The Business of Fashion, przejęcie zostało potwierdzone w tym tygodniu za nieujawnioną kwotę. W rozmowie z BOF, dyrektor generalny Marquee Brands, Neil Fiske, powiedział:
„Naszym planem jest umożliwienie ASSC być ASSC – bez zamiaru zmiany DNA marki, wartości lub kultury”.
Podobne zdania wypowiada VF Corp po przejęciu Supreme, ale im jesteśmy w stanie choć w części uwierzyć. W tym przypadku jest trochę inaczej.