- Reklama -NikeNike

Guram Gvasalia został nowym dyrektorem kreatywnym Vetements

Vetements oficjalnie ogłosiło, że Guram Gvasalia, wcześniej jej CEO, został mianowany na stanowisko dyrektora kreatywnego marki.

Przed mianowaniem Gurama za projektowanie odpowiadał jego brat Demna, z którym w 2014 roku założył tę przełomową markę. Rok później Demna został dyrektorem kreatywnym Balenciagi, a w 2019 roku opuścił Vetements, aby w 100% skupić się na hiszpańskim domu mody z siedzibą w Paryżu. Od tego czasu Vetements działało bez dyrektora kreatywnego.

Dzięki nowej posadzie Guram będzie nadzorował zarówno kreatywne, jak i biznesowe aspekty marki.

„Vetements to dla mnie coś więcej niż marka. Jego DNA płynie w mojej krwi. Ale to nie jedyny powód, dla którego to robię” – napisał projektant w poście na Instagramie. Dodał: „To prawda, mogłem to zrobić potajemnie, ponieważ jestem bardzo prywatną osobą. Ale czułem, że muszę ujawnić się publicznie w imieniu wszystkich dzieciaków, które marzą o modzie, ale boją się powiedzieć to rodzicom, którzy tego nie akceptują”.

Dzięki tej nowej nominacji Gvasalia dał do zrozumienia, że przez ostatnie dwa lata doskonalił swoje umiejętności projektowe i techniczne. Zaprezentowana pod koniec listopada kolekcja Vetements na jesień/zimę 2022 była pierwszą kolekcją Gurama Gvasalii jako dyrektora kreatywnego Vetements.

„Vetements od samego początku opiera się na kreatywności. I chcę mieć pewność, że wszyscy młodzi ludzie zrozumieją… Możesz zmienić swoje życie dzięki własnej kreatywności i pasji” – powiedział Gvasalia. „Prawda jest taka – kreatywność jest częścią ludzkiej natury. Wszyscy to mamy.”

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: