Okazuje, że wizerunkowa wpadka adidasa sprzed kilku dni nie jest jedynym projektem z okazji chińskiego nowego roku i na horyzoncie widzimy nowe przedsięwzięcie, które powstało na linii Eddie Huang x adidas.
Widoczny poniżej nowy wariant butów adidas Ultra Boost jest w całości zabarwiony na żywy i mocny odcień czerwieni. Ciekawostką w tym wydaniu jest fakt, że cholewkę utkano w pierwszym wariancie jaki pojawił się kilka lat temu. To jednak nie koniec niespodzianek, ponieważ boczna klatka wraz z trzema paskami, jak również stabilizator pięty wykonane są ze skóry zabarwionej na czerwono. Wszystko to postawiono na białej podeszwie wykonanej z niesamowicie wygodnej pianki Boost. Dopieszczeniem projektu są złote wstawki i akcenty na języku, na boku pięty i przy podeszwie.
Za projekt butów odpowiadał Eddie Huang, czyli nowojorski szef kuchni, restaurator i persona mocno powiązana z kuchnią w najlepszym wydaniu. Zdecydował się on na dwa bardzo ważne kolory: czerwony, który jest synonimem chińskiego Nowego Roku i ogólnie celebrowania, symbolizują również szczęście; z kolei złoto reprezentuje bogactwo i dobrą finansową passę.
Widoczne poniżej zdjęcia prezentujące projekt Eddie Huang x adidas Ultra Boost “Chinese New Year” pochodzą ze sklepu Livestock, w którym premiera ustawiona jest na 7 lutego.