Na początku roku zespół stworzony na linii fragment design x Beats wydał wspólnie zaprojektowane bezprzewodowe słuchawki Powerbeats Pro. Hiroshi Fujiwara został zaproszony do współpracy przez amerykańską markę ponownie, a owoc tego spotkania możecie podziwiać na poniżej załączonych zdjęciach.
Tym razem amerykański producent sprzętu do słuchania oraz japońskie studio projektowe mocno zakorzenione w streetwearze serwuje nam słuchawki Beats Flex w minimalistycznym, tonalnym czarnym wyglądzie. Całość ozdobiono białym napisem FRGMNT oraz podwójnymi piorunami zamkniętymi w okręgu, które są logotypem marki.
„Inspiracja projektową była chęć kontynuacji naszej ostatniej współpracy, ponieważ nadal uważam, że nic nie jest tak wyrafinowane jak cała czarna kolorystyka” – powiedział Fujiwara w oświadczeniu. „Moje ulubione słuchawki to Beats Flex, ponieważ lubię lekki pałąk na karku. Mam nadzieję, że ludzie będą mogli go nosić i używać na co dzień”.
Bezprzewodowe słuchawki Beats Flex mogą się poszczycić 12-godzinną żywotnością baterii. Ponadto są wyposażone w chip Apple W1 do bezproblemowego parowania z urządzeniami iOS. Słuchawki mają również wbudowany mikrofon, który redukuje szumy zewnętrzne, zapewniając dodatkową wyrazistość głosu. Za pomocą przycisków na pałąku możesz odbierać połączenia lub sterować odtwarzaniem muzyki.
Słuchawki fragment Design x Beats Flex wycenione na 69,99 USD będą dostępne 18 listopada na stronie internetowej Apple.