Minął nieco ponad rok, odkąd Kerby Jean-Raymond dołączył do marki Reebok jako globalny dyrektor kreatywny marki, a teraz projektant rezygnuje ze swojego stanowiska.
W oświadczeniu sportswearowy brand informuje, że ostatnim dniem Kerby’ego w tej roli będzie 1 marca 2022 r., a ostateczna kolekcja Reeboka autorstwa twórcy Pyer Moss pojawi się jeszcze w tym miesiącu.
„Pozytywny wpływ, jaki wywarł na markę, będzie odczuwalny przez wiele lat. Życzymy mu wszystkiego najlepszego” – powiedział Matt O’Toole, prezes Reebok.
Kerby współpracował z marką Reebok od 2017 roku. Podczas tego okresu poprzez swoją markę Pyer Moss wydał szereg bardzo udanych sneakersowych kolaboracji i ciekawych kolekcji odzieży.
Jego odejście z Reebok może mieć na celu skupienie się jedynie na pracy przy Pyer Moss, chyba że w niedalekiej przyszłosci okaże się, że dostał inną, ciekawszą propozycję. Krążą plotki o jego angażu do Louis Vuitton jako następca Virgila Abloha.
„Podobał mi się czas spędzony z Reebokiem i życzę firmie powodzenia we wszystkich jej przyszłych przedsięwzięciach” – powiedział projektant.
Nie możemy się doczekać na informację, w której Reebok poda jego następcę.