- Reklama -NikeNike

Kerby Jean-Raymond z Pyer Moss to nowy wiceprezes ds. kreatywnych w Reeboku

Zwolnienia i rezygnacje to nie jedyne ruchy w sneakersowym świecie (Josh Luber odchodzi ze StockX oraz Jon Wexler odchodzi z adidas / Yeezy). Reebok mianował nowego wiceprezesa ds. kreatywnych, którym został Kerby Jean-Raymond z Pyer Moss.

Kerby współpracował z marką Reebok od 2017 roku. Podczas tego okresu poprzez swoją markę Pyer Moss wydał szereg bardzo udanych sneakersowych kolaboracji i ciekawych kolekcji odzieży. Teraz ta zależność wchodzi na całkiem nowy, zdecydowanie wyższy poziom. Jego nowa rola jest bardziej namacalna niż jego obecna pozycja określana jako Dyrektor artystyczny Reebok Studies__.

Niestety, ale procesy w wielkich korporacjach, zwłaszcza tych modowych i sportowych, trwają kilka sezonów. Na pierwsze produkty zaprojektowane zgodnie z wizją Jean-Raymonda poczekamy aż do 2022 roku.

„Jestem podekscytowany, że mogę rozwijać swoją rolę w Reebok i dołączać do zespołu kierowniczego jako szef działu 'Creative Direction’. Cieszę się, że mogę ożywić markę nowymi pomysłami, jednocześnie skupiając się na zaszczepianiu w naszej pracy poczucia celu społecznego. ” – oświadcza Kerby.

Na swoim nowym stanowisku Jean-Raymond „zapewni kreatywne przywództwo we wszystkich kierunkach projektowych Reebok” – wyjaśnił komunikat prasowy. Nadzorując rozwój, produkty i dział marketingu firmy, dołączy do zespołu kierownictwa wyższego szczebla Reebok i będzie podlegać bezpośrednio prezesowi Reebok, Mattowi O’Toole.

„Kerby to wizjoner mody ze śmiałym podejściem, który ugruntował swoją pozycję lidera i zapalonego aktywisty” – kontynuuje O’Toole. „To z pewnością wielka szansa zarówno dla Reeboka, jak i dla Kerby’ego – on dobrze rozumie wartość naszego bogatego dziedzictwa i kultowych sylwetek oraz to, jak może to wykorzystać i poprowadzić markę Reebok w ekscytującym i wyewoluowanym kierunku.”

kerby jean-raymond reebok 1

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: