Po tym jak zaprezentowaliśmy Wam Nike Blazer Mid od razu się domyśliliśmy, że Nike za kilka chwil wejdzie w sferę gamingu z przytupem. Jak się teraz okazuje, wspomniane buty są częścią większej kolekcji stworzonej wokół „League of Legends”.
To co wychodzi z tej kolekcji przed szereg to przede wszystkim Air Jordan 1 High Zoom, które śmiało mogły by być główną nagrodą w jakimś turnieju czy rozgrywkach. Konstrukcja buta błyszczy się i mieni różnymi kolorami, dzięki czemu wyglądają inaczej w różnych warunkach oświetleniowych. Dodatkowym ciekawym smaczkiem jest Swoosh, który nie jest doszyty jak zazwyczaj, a wycięty w głównym bocznym panelu.
Obok propozycji od Jordan Brand w kolekcji jest mnóstwo propozycji od Nike. W ofercie pojawią się takie modele jak Air Max 90, wspomniane wyżej Blazer Mid ‘77 Vintage, a także klasyczne Air Force 1 w wersjach Low oraz High, Air Max 270 React, Joyride Dual Run 2 oraz Air Max 2X. Każdy z butów różni się od drugiego, ale łączy je kilka podobnych motywów jak mieniace się różnymi kolorami panele, pikselowe akcenty czy hasło „Have a Good Game”, czyli cyfrowy odpowiednik sloganu „Have a Nike Day”.
Obok tego w ofercie pojawią się bluzy, koszulki oraz bluzy z kapturem, które swoimi akcentami, grafikami i brandingiem będą nawiązywały do świata cyfrowego i gier.
Oczekuje się, że ta kolekcja Nike „League of Legends” zostanie wydana mniej więcej w tym samym czasie, co Mistrzostwa Świata LoL, na których potwierdzono, że Nike wyposaża co najmniej cztery drużyny. Top Esports, JD Gaming, Suning i LGD – wszystkie z Chin – będą nosić koszulki Nike Dri-fit, a także kurtki „Conquest”, które zawierają zarówno barwy LoL, jak i własną branding zespołu.
Więc tak, gaming to nowe pole do manewrów dla wielkich sportowych brandów, które chcą ugryźć kawałek tego ogromnego rynku.