Pomimo tego, że Rhuigi Villaseñor został dyrektorem artystycznym marki Bally, nie porzucił swojej marki RHUDE, a wręcz przeciwnie, przedstawia jej jesienno zimową kolekcję zatytułowaną „Bull Market”.
Pokaz odbył się w ramach paryskiego tygodnia mody. Jednak ze względów pandemicznych został zaprezentowany w formie studyjnego video, które umieszczamy poniżej. Z nadchodzącymi nowościami możecie się zapoznać również poprzez galerię zdjęć, którą znajdziecie w dalszej części wpisu.
Najnowsza kolekcja RHUDE oferuje wzniosłe i współczesne podejście do luksusowej Americany. Świeże propozycje kalifornijskiej marki przedstawiają połączenie nowoczesnego krawiectwa i dynamicznego streetwearu. Całość inspirowana jest giełdowymi maklerami z lat ’80, a raczej garniturami i stylem ich ubioru. Stąd w kolekcji garnitury w wąskie prążki.
„Myślałem o nowoczesnej Wall Street, młodych inwestorach, dzieciakach świadomych swoich finansów” – powiedział Villaseñor.
To jednak nie wszystko, ponieważ Rhuigi serwuje bogatą ofertę odzieży wierzchniej, w której główną rolę odgrywają płaszcze. Pośród nowości znajdziemy pełen przekrój rozwiązań, od tych prostych i sięgających ledwo kolan, aż po długie wełniane, a nawet imitujące futro i sięgające kostek.
Oprócz tego Rhuigi zaserwuje zestawy dresowe przypominające stylistyką dresy z lat ’70, jak również kilka kompletów inspirowanych motoryzacyjnymi wyścigami. Dopełnieniem kolekcji jest szereg akcesoriów, w tym wyjątkowo długie szaliki z logo, torby, czapki i nie tylko.
Do premiery jesienno zimowej kolekcji RHUDE pozostało jeszcze kilka dobrych miesięcy, więc na spokojnie sprawdź dołączone materiały.