Columbia Sportswear wprowadziła na rynek swoją nową kolekcję ICONS, czyli ofertę odzieży inspirowaną szeroką gamą kolorów i krojów zawartych w bogatym archiwum marki, a całość odnosi się do lat ’90.
Columbia, znany producent odzieży outdoorowej i sportswearowej, już od kilku dobrych sezonów z sukcesami wbija się w streetwearowy rynek. Robi to chociażby poprzez kolaboracje z dobrze Wam znanymi Opening Ceremony czy KITH, o których pisaliśmy już jakiś czas temu.
Teraz sięga do bogatego archiwum i przywraca z niego kolorowe, wyraziste wzory oraz szerokie i krótkie kroje (tzw. boxy), czyli stylistykę którą pamiętamy z lat ’90 i idealnie wpasowującą się w obecne trendy. Oczywiście wszystko jest zaadaptowane na obecne czasy i we współczesnych wersjach.
Na sklepowych półkach pojawi się aż 18 różnych propozycji, które możemy śmiało włączyć do swojej garderoby lub łączyć między sobą. W skład świeżej kolekcji Columbia Icons wchodzą między innymi lekkie i wygodne wiatrówki, kolorowe polary, koszulki, a także sportowe spodnie i szorty na cieplejsze dni. W ramach dopełnienia kolekcji wypuszcza się również zestaw akcesoriów i dodatków jak chociażby saszetki, plecaki oraz czapki.
Przed szereg wysuwają się tu między innymi uniwersalny polar Unisex Helvetia oraz Santa Ana Anorak, czyli lekka kurtka odporna na wodę i wiatr, którą można spakować do zintegrowanej wewnętrznej kieszeni. Dodatkowo niektóre z propozycji wykorzystują ciekawe i przydatne technologie, z których znana jest amerykańska marka z Portland.
Opisywana kolekcja Columbia Icons jest już dostępna w najlepszych streetwearowych sklepach w Polsce.