Nowojorski brand NOAH, prowadzony przez Brendona Babenziena, byłego kreatywnego w Supreme, a obecnie dyrektora kreatywnego J.Crew, powraca z kolejną limitowaną kolekcją poświęconą scenie muzycznej. Tym razem ich partnerem była megtalcore’owa kapela Jesus Piece.
Dla ekipy z Wielkiego Jabłka to nie pierwszyzna, jeśli chodzi o muzyczną współpracę. Wcześniej tworzyli kolekcję nawiązujące do Red Hot Chili Peppers, New Order, a także Depeche Mode, Fishbone czy Youth of Today.
Przy okazji premiery nowej kolekcji, swoją premierę zalicza również nowy klip „An Offering to the Night.”
Przechodząc do konkretów – na sklepowe półki wjadą nowe t-shirty z grafikami na przodzie, bluzy z kapturem, a także longsleeve’y i koszulki rugby na długi rękaw. Rzecz jasna poszczególne pozycje będą osiągalne w kilku wersjach kolorystycznych. Zresztą sami obadajcie zdjęcia z poniższej galerii.
Premiera kolekcji NOAH x Jesus Piece odbędzie się w ich sklepie online oraz poprzez DSM już 8 grudnia.