Niecały rok temu pisaliśmy, że Puig kupiło Byredo, a dziś mamy dla Was kolejne potężne przyjęcie na rynku kosmetyków. L’Oréal, jedna z największych marek kosmetycznych na świecie, ogłosiła podpisanie umowy w sprawie przejęcia australijskiej marki kosmetyków – Aesop. Według WWD, wartość brandu wynosi obecnie ponad 2,5 miliarda dolarów.
Marka z siedzibą w Melbourne oferuje produkty do pielęgnacji skóry, włosów i ciała, które wykonane są z wykorzystaniem składników roślinnych oraz zrównoważonych i wegańskich formuł. Możecie ją kojarzyć z ikonicznych bursztynowych butelek oraz minimalistycznego brandingu.
Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny L’Oréal, powiedział w oświadczeniu:
„Aesop to kwintesencja awangardowej piękności, którego produkty są nie tylko wyjątkowo starannie wykonane i z dużą uwagą do detali, ale również doskonałą kombinacją urbanizmu, hedonizmu i niewątpliwego luksusu”.
Obecnie marka działa na całym świecie w Ameryce, Europie, Australii, Nowej Zelandii i Azji. Aesop dołącza do dywizji L’Oréal Luxe, której przewodzą takie marki jak Lancôme, Yves Saint Laurent, Helena Rubinstein, a także Kiehl’s oraz Mugler.