Po kilku miesiącach po tym jak Nipsey Hussle został zastrzelony niemiecka marka Puma wydaje ich wspólny projekt w postaci kolekcji „The Marathon Continues”.
Nipsey przewodził temu projektowi przez ostatni rok, od fazy pierwszej i pomysłu aż do produktu końcowego. Przylatywał na spotkania, przeglądał próbki, dostarczał referencje materiałowe, a co najważniejsze cały czas upewniał się, że będzie ona odzwierciedlała jego styl bez żadnych kompromisów. Każdy szczegół, od umieszczenia logo, dopasowania, po kolorystyki i materiały został starannie wykonany. Jego charakterystyczny styl i DNA można znaleźć w każdym ubraniu wchodzącym w skład tej kolekcji. Ten projekt jest wyjątkowy dla zespołu Puma i podeszli do niego z najwyższą starannością, aby mieć pewność, że zostanie zrealizowany dokładnie tak, jak Nipsey by tego chciał.
W skład całej kolekcji wchodzi aż 19 pozycji. Są to między innymi t-shirty, kurtki i spodnie wzorowane na odzieży roboczej, a także dresy z rozpinaną bluzą. Paleta barw po jakiej poruszali się designerzy obejmuje czerwień, kolor niebieski, a także biel i czerń.
Puma przekaże 100% wpływów netto ze sprzedaży kolekcji na rzecz fundacji amerykańskiego rapera. Debiut kolekcji datowany jest na 5 września bieżącego roku, a będzie dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online.