New Guards Group buduje portfolio streetowych marek. Kilka dni temu ogłoszono wykupienie japońskiej marki AMBUSH, a w tym tygodniu pojawił się komunikat mówiący o nabyciu Opening Ceremony.
Pół roku temu pisaliśmy o tym, że Humberto Leon oraz Carol Lim (założyciele Opening Ceremony) zrezygnowali z pracy w Kenzo. Teraz podano informacje, że ich marka została wykupiona przez NGG, które jest właścicielem takich brandów jak Off-White, Palm Angels czy Heron Preston.
To jeszcze nie koniec informacji z obozu Opening Ceremony:
„Podjęliśmy decyzję, aby skupić się na rozwijaniu kolekcji i marki Opening Ceremony wraz z naszymi nowymi partnerami, New Guards Group, i rozszerzyć projekty Opening Ceremony… To jest moment zmian w Opening Ceremony i wraz z naszymi nowymi partnerami, Korzystamy z okazji, aby stanąć z boku i rozważyć przyszłość sklepu Opening Ceremony. Na chwilę obecną wycofujemy się z handlu detalicznego obejmującego wiele marek, aby móc wrócić z tak samo inspirującym, wypełnionym miłością i istotnym doświadczeniem w kolejnych latach”.
Ogłoszono, że w 2020 roku niestety zostaną zamknięte ich sklepy stacjonarne w Nowym Jorku, Los Angeles i Tokio.
Oprócz tego, NGG planuje ponownie uruchomić witrynę Opening Ceremony na platformie Farfetch, a także otworzyć nowy showroom w Paryżu. Business of Fashion informuje również, że włoska spółka holdingowa będzie również regularnie projektować i wydawać artykuły pod własną marką Leona i Lima, aby zwiększyć udział w ogólnych przychodach firmy.