W Reeboku nastąpiła zmiana warty. Marka ogłosiła, że Todd Krinsky został CEO po tym, jak przez ponad dekadę był członkiem Senior Leadership Team marki. Krinsky zastąpi Matta O’Toole, który prowadził markę Reebok przez ostatnie 15 lat.
Todd to 30 letni weteran marki, który ostatnio piastował stanowisko Senior Vice President of the Reebok Design Group. Nadzorował ogólne zarządzanie produktem oraz projektowanie obuwia i odzieży marki.
Zatem mianowanie go na tak ważne stanowisko ma sens, jego dotychczasowa praca polegała na rozwoju produktów, merchandisingu i zarządzaniu, a także na marketing sportowym i rozrywkowym oraz na kierowaniu jednostką biznesową i kategorią.
Nowo mianowany dyrektor generalny powiedział, że chociaż do tej roli brano pod uwagę innych kandydatów, wierzy, że jego szerokie doświadczenie i długi staż w marce pomogą mu w odpowiednim spełnieniu obowiązków jakie postawi mu zarząd i właściciele.
„Cieszę się, że mogę wkroczyć w nową rolę dyrektora generalnego marki i firmy, którą miałem zaszczyt budować i rozwijać przez ponad trzy dekady” – powiedział Krinsky.
„Kiedy przeszedłem przez drzwi pierwszego dnia jako stażystka w Reebok, od razu zachwyciło mnie zaangażowanie marki w innowacyjność i autentyczność. Nie mogę się doczekać współpracy z całym zespołem Reebok, aby uwolnić pełen potencjał marki na całym świecie”.
Jest to kolejny etap zmian, po tym jak Grupa Authentic Brands kupiła Reeboka od adidasa w 2021 roku za 2,5 miliarda dolarów.