- Reklama -NIke Black FridayNIke Black Friday

Po tragediach na Astroworld wstrzymano produkcję napojów „Cacti” Travisa Scotta

Na początku bieżącego roku Travis Scott wystartował z własnym napojem alkoholowym o nazwie „Cacti”. Niestety, po tragediach na jego festiwalu Astroworld, produkcja i handel produktu zostały na chwilę obecną wstrzymane. Decyzja została podjęta 30 listopada.

Napój alkoholowy Spiked Seltzer były niezwykle popularny, gdy po raz pierwszy został wprowadzony na rynek, wyprzedając się w sklepach spożywczych i alkoholowych zaraz po jego starcie.

Według TMZ, członek najbliższego kręgu Scotta powiedział, że napój alkoholowy Scotta nie został odstawiony na dobre. A tak brzmi oświadczenie marki:

„Po dokładnej ocenie zdecydowaliśmy się wstrzymać całą produkcję i rozwój marki Cacti Agave Spiked Seltzer” – czytamy w oświadczeniu firmy piwowarskiej. „Wierzymy, że fani marki zrozumieją i uszanują tę decyzję”.

Oprócz usunięcia produktu Scotta z półek, Anheuser-Busch usunął również media społecznościowe Cacti z Instagramu.

Od czasu Astroworld, gra wideo Fortnite po cichu usunęła ze swojej platformy akcenty związane z raperem, podczas gdy Nike odłożyło w czasie wiele kolaboracyjnych projektów tworzonych z raperem. Nic dziwnego, że Anheuser-Busch zrobiło to samo, zwłaszcza że nazwisko Scotta wydawało się być główną iskrą przy sprzedaży ich napoju alkoholowego.

- Reklama -NIke Black FridayNIke Black Friday

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: