W sieci pojawiła się właśnie tajemnicza zapowiedź nowej technologii „GMR”, którą zajawia adidas wraz z ekipami Jacquard by Google oraz EA Sports FIFA.
Jest to kolejny podjazd pod technologię, którą nosimy na sobie lub w swoich butach. Kilka dobrych lat temu adidas próbował zawładnąć rynek technologią miCoach, która jak się teraz okazuje, została zastąpiona przez smartfony i zegarki noszone przez biegaczy.
Niemiecki brand tym razem odchodzi od siłowni, sal gimnastycznych i tras biegowych. Ich nowym targetem są gamerzy. Kilka miesięcy temu zwerbowali Ninję, a teraz idą w stronę graczy związanych z EA Sports FIFA. Z pomocną dłonią przychodzi Jacquard by Google, które dostarczy specjalny chip montowany we wkładkach twoich butów.
Hasłem przewodnim nowego przedsięwzięcia są słowa:
„The more you play in real life, the better your FIFA Mobile Ultimate Team becomes.”
Już się domyślacie co to może być?
Wspomniany chip i wkładka będą przystosowane do piłkarskich butów spod znaku Trzech Pasków. Będzie on rejestrował takie dane jak szybkość i moc uderzenia piłki w prawdziwym życiu i przenosił je do FIFA Mobile Ultimate.
Na koniec wspomnimy, że w video zapowiedzi na koniec klipu tajemniczy bohater ściąga maskę i okazuje się, że jest to Paulo Dybala. Wraz z zakupem chipu / wkładek GMR dostajemy jego kartę FIFA Mobile.
Premiera adidas GMR przewidziana jest na 10 marca, a wszystko zgarniecie w oficjalnym sklepie adidas pod tym linkiem.
蹴る。遊ぶ。つながる。
革新的な取り組みがもうすぐ始まる。発表は3月10日。
PLAY CONNECTED.https://t.co/52wKqpZtZf#adidasGMR pic.twitter.com/6dMc8ZPw7O— アディダス フットボール (@adidasFTB_jp) March 6, 2020