Japońskie COMME des GARÇONS Parfums już powoli wysyła do sklepów swoje nowe perfumy o nazwie ZERO. Będzie to kolejna nowość po zapachach Ganja, Sunscreen, a także Marseille, które zaprezentowano w zeszłym roku.
Zero to radykalny wyraz prostoty. Swego rodzaju reset. Narodziny nowej perspektywy: antyteza nadmiaru. Jak twierdzi marka, nowe perfumy zawierają mniej składników. Nadchodzą z oszczędną formułą, która łączy się z precyzją.
Drzewna kompozycja została opracowana przez perfumiarz Fanny Bal. Bogate, naturalne drewno cedrowe – ręcznie zbierane i ekstrahowane za pomocą energii wodnej -zostało podsycone świeżym akcentem bergamotki. Natomiast piżmo i haitańska wetyweria łączą się z dużą dawką syntetycznej róży i akordem lakieru.
Całość umieszczono w charakterystycznym dla marki szklanym naczyniu z minimalnym czarnym brandingiem. Pojemność flakonu to 100ML.
Nowe perfumy ZERO by COMME des GARÇONS Parfums będą dostępne w sprzedaży już od 8 czerwca. Między innymi w Dover Street Market.