Opierając się na rozmachu niedawnych otwarć flagowych sklepów END. w Wielkiej Brytanii (w Manchesterze i Newcastle), brytyjski detalista kontynuuje swój rozwój, debiutując swoim pierwszą stacjonarką za granicą – oto END. Mediolan.
Sklep znajduje się w kulturalnym sercu włoskiego miasta i reprezentuje jak dotąd najbardziej ambitną koncepcję END., zajmując trzy kondygnacje wysokiej jakości powierzchni handlowej, aby klienci mogli odkrywać i łączyć się z wyselekcjonowanymi markami, z których wiele pojawia się w Mediolanie po raz pierwszy.
„Tworzenie inspirujących konceptów handlowych jest kluczowym elementem naszej strategii w END. i jestem bardzo zadowolony z tego, jak dobrze potoczył się ten projekt w Mediolanie. To piękna przestrzeń zlokalizowana w samym sercu miasta i czujemy się dumni i zaszczyceni, że mamy taką przestrzeń, aby powitać naszą istniejącą społeczność, a także nowych klientów poznających END. po raz pierwszy.” powiedział KONIEC. CEO Parkera Gundersena.
Sklep oferuje wyrafinowaną paletę wzornictwa, składającą się z wykończeń z marmuru i klonu, z dodatkiem marmurowego lastryko i drewna Portofino. Sklep korzysta również z budzącego podziw atrium o potrójnej wysokości i dedykowanego piętra z odzieżą damską z widokiem na katedrę Duomo di Milano.
Piwnica i parter są wypełnione obszerną gamą marek odzieży męskiej i dedykowaną strefą dla sneakersów. Oprócz tego parter posłuży również jako przestrzeń dla obszernej oferty lifestylowej, zapewniając dedykowaną strefę wypełnioną produktami do pielęgnacji skóry, zapachami, kosmetykami, artykułami gospodarstwa domowego i prowokującymi publikacjami. Najwyższe piętro to niebo dla wymagającej społeczności kobiet, z wyselekcjonowanym wyborem marek.
END. Milano
Via Mercanti 21
20121 Milano MI
Italy