Kolekcję wiosenną od Metropolitan pokazywaliśmy Wam na początku roku, letnią przegapiliśmy (to był ostatni raz!), a dziś mamy dla Was ich najnowsze propozycje, które przeznaczone są na sezon jesienny.
Brand powstał w 1994 roku na Wschodnim Wybrzeżu jako odpowiedź na Spitfire. Po mocnym starcie przyszły gorsze czasy i brand szybko upadł i zamknął się w 1996 roku. W 2017 roku markę do życia przywrócił Keith Hufnagel, ten sam który założył markę HUF.
Priorytetem nowych wydań Metropolitan jest jakość i odpowiednie kroje. Przy trzecim tegorocznym dropie amerykański brand eksploruje nostalgię i ulotność Wschodniego Wybrzeża. Marka Hufnagela oddaje hołd Wielkiemu Jabłku poprzez grafiką Statuy Wolności i panoramy miasta, które umieszcza na koszulkach w kolorach: żółtym, fioletowym, czarnym oraz tych wykorzystujących technikę tie-dye. Do tego dochodzą jeszcze bluzy z kapturem, spodnie robocze, zwykłe bluzy, longsleeve’y oraz szorty, którym towarzyszy zestaw czapek z daszkiem. Zresztą sami obadajcie poniższą galerię zdjęć.
Premiera jesiennej kolekcji Metropolitan ustawiona jest na 28 sierpnia, a nowości dostaniecie w ich sklepie internetowym.