Po latach oczekiwań japońska marka UNIQLO wreszcie otworzy sklep w Polsce, a dokładniej w centrum Warszawy przy ulicy Marszałkowskiej w Domach Towarowych Wars Sawa Junior.
Będzie to pierwsze osobiste spotkanie brandu z klientami w Polsce. Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear. Na te kilka dni przed otwarciem dostaliśmy możliwość zadania kilku ważnych dla nas i dla Was pytań. Zapraszamy do wywiadu.
THE ILLEST: Przede wszystkim dziękuję za poświęcony czas i chęć do rozmowy. Gratulujemy rozwoju firmy i wejścia na Polski rynek. Czy możesz mi powiedzieć, jak długo trwał proces podejmowania decyzji i skąd pomysł na otwarcie sklepu w Polsce?
UNIQLO: Otwarcie pierwszego sklepu na nowym rynku to proces, który wymaga sporo czasu, zwłaszcza, że chcemy mieć pewność, że mamy najlepszą lokalizację do zapewnienia oferty UNIQLO dla jak największej liczby klientów.
Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego UNIQLO w Europie. Wierzymy, że warszawski pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane.
TI: W informacjach prasowych pojawiły się informacje, że sklep w Warszawie pojawi się w formule POP-UP Store. Możemy się spodziewać, że będzie to sklep tymczasowy? Jeśli tak, to na jak długo będzie otwarty? Planujecie otwarcie innych sklepów w Polsce? Na przykład poza Warszawą?
U: Przewidujemy, że sklep pop-up będzie działał przez około rok. Najpierw chcielibyśmy uzyskać głębsze zrozumienie polskich klientów i rynku poprzez nasz sklep tymczasowy, który będzie naszą pierwszą okazją do fizycznej obecności w Polsce.
Po zdobyciu doświadczenia poprzez warszawski sklep rozważymy długoterminowe plany, w tym możliwość otwarcia jednego lub kilku stałych sklepów.
TI: Co znajdziemy w ofercie warszawskiego sklepu? Czy nasi czytelnicy będą mieli szansę kupić projekty od UNIQLO U i UT? Czy w ofercie znajdą się także projekty kolaboracyjne, takie jak kolekcje JW Anderson, White Mountaineering i Jil Sander?
U: Pomimo, że nasz sklep pop-up będzie jednym z naszych mniejszych sklepów pod względem powierzchni sprzedaży (około 800 mkw. na dwóch piętrach), będziemy prezentować produkty dla mężczyzn, kobiet, dzieci i niemowląt.
Naszym celem jest również zapewnienie różnych kolaboracji, a także kolekcji Uniqlo U opracowanej przez Christophe’a Lemaine’a i jego zespół.
TI: Szykujecie coś specjalnego na otwarcie w Polsce? Wydarzenie specjalne, a może kolekcja z lokalnymi projektantami lub artystami?
U: Nadal pracujemy nad szczegółami planu i na pewno poinformujemy o nim w odpowiednim czasie.
TI: Na koniec najważniejsza rzecz dla naszych czytelników – kiedy możemy spodziewać się otwarcia sklepu?
U: Nie możemy się doczekać, aż 27 października otworzymy drzwi, by powitać klientów z Warszawy i całej Polski w naszym sklepie.
Zatem jeśli bylibyście zainteresowani zakupami to zapraszamy pod poniższy adres:
SKLEP UNIQLO POLSKA POP-UP
WARS SAWA JUNIOR
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Godziny otwarcia: 9:00 – 21:00 (od 10:00 w dniu otwarcia 27 Października 2022r)